Humánerőforrás, marketing tréningek hatékony szegmense az auramérő rendszer ebben a koncepcióban.
Az auramérő rendszer stratégiai szempontból jelentős penetrációra számíthat a humánerőforrás piacon.
A humánerőforrás és marketing tréning nem mindig hatékony akkor, amikor meg akarja mondani, hogyan értékesítsünk vagy kezeljük a kifogásokat. Miközben nem vizsgálja az embert a lehetőségei, a hozzáállása és a morálját tekintve - ebből kifolyólag a tényleges „termelés” során derül ki, hogy nem hoz produktumokat.
Ezt előzhetjük meg az auramérő rendszer beépülésével a komplex tréningmódszertani repertoárba. A teljesítményrendszerben az egyént állítja fókuszba: munkakörének tükrében vizsgálja a ránehezedő feladatok nyomása alatt fizikai, szellemi és lelki aspektusaiban. Így alkothat fogalmat az esetlegesen felmerülő problémás területről, és tehet javaslatot akár alternatív megoldási lehetőségeket illetően is. Ami a legfontosabb, az analízis alapján felépített stratégia szinte azonnal transzferálható.
Az így felállított szervezet a leghatékonyabban tudja hasznosítani motivációs lehetőségeit céljai elérése érdekében. Ehhez persze paradigmaváltásra és kooperációra van szükség ebben az információtengerben evickélő gazdaságilag szétszakadt marketingzajtól süket társadalomban.
Az aurarendszer objektív, racionális és jól illeszkedik a tréningigények profiljához. Használatával praktikus tudásra, viselkedéstechnikákra, személyiségfejlődésre nyílik lehetőség - egyszóval kompetenciafejlődés megy végbe. A szervezeti kultúra általában pozitívan, mintegy frissítésként éli meg a tréningek hatására megnyílt emberek megváltozott viszonyulási tulajdonságait.
Előnyös az aurarendszer használata ott is, ahol a szervezeti felépítés hierarchikus, diktatórikus és merev struktúrájú, de szeretnénk ezt rekompenzálni, ha csak provizórikusan is.
Egyszerű modelleket használ, nem kimondottan a lelki jelenségeket helyezi fókuszba Konkrét esettanulmányokra épít, sokszor maguk a résztvevők az esettanulmányok. Az aurarendszer a struktúráját tekintve a folyamat-elvűség és analitikus szemlélet szisztémáját követi.
Új trend, hogy alkalmazzuk a rendszer felállításos módszert, de így csak a munkatásakhoz, projektekfez, fűződő kapcsolati viszony feltérképezhető. Viszont, a tevékenységhez fűződő kapcsolati rendszert illetően nincs ismeretünk. Az auraelemzéses módszerrel a munkakörhöz, tevékenységhez fűződő kapcsolati rendszer is feltérképezhető, prognosztizálható.
Hunyadi Csaba
Auraworld Corporation
|